dombeestaa

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Linnea & Julia :-) <3 - 4 maj 2012 19:58

Hej

förlåt så mycket att jag inte har bloggat på jättelänge men det har varit så mycket med skolan så jag har inte haft tid och sen har jag varit så mycket i stallet så att jag har behövt lägga mig påengång när jag kommit hem.

men nu till dagen. Jag red lektion på baron i min vanliga fredagsgrupp och det gick super dåligt tyckte jag han lysnade inte på mig kunde inte gå i form när han skulle och sånt han gick bara i form när vi skulle hoppa och när han gör det så snubblar han på sina ben och så vidare,i dag red vi utomhus och det var slaskit och när han gjorde så som han gör så snublade han i en liten vattengrop och då gick han ner lite på knä så jag blev rädd och då så blev ju han också rädd men det gick över efter ett tag.

I morgon ska jag och nadia (http://alotofnadia.blogg.se/)åka först till stallet på morgonen för att rida lite och sen hjälpa till att måla lite nya tävlings bommar ocg sånt sen kl 13.00 drar vi till rättvik för rättviks marknad och sover över där i mon sommarstuga. det blir kul tycker jag. Vi kanske ska kolla på en western event det blir spänande

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards