dombeestaa

Alla inlägg under februari 2012

Av Linnea & Julia :-) <3 - 29 februari 2012 20:15

Hej! 

Jag sitter och tittar på tv.

Jag är jätte trött!

Det blir att gå och lägga sig tidigt ikväll

 

Av Linnea & Julia :-) <3 - 29 februari 2012 09:30

Hej!

Idag ska jag till källviken med fanny och åka snowboard!

Mitt knä är fortfarand svullet och lite ömt så om jag ramlar blir det inte så kul.

Aja, hörs sen

 

Av Linnea & Julia :-) <3 - 29 februari 2012 08:34

Halå allihopa!!Vi har slut. Idéer om bloggen vad vill ni att vi ska skriva om???? Snälla kommentera och säg vad ni tycker.

 

Av Linnea & Julia :-) <3 - 28 februari 2012 19:09

Hej!

Har ni någonting som ni tycker att vi ska skriva om??

Kommentera isåfall!!!!

 

Av Linnea & Julia :-) <3 - 28 februari 2012 19:00

Hej!

Imorgon ska jag vara med sötnosen Fanny.

Hon kom hem från london idag. Jag har saknat henne även fast hon bara varit borta i 4 dagar.

Aja, vi får se vad vi hittar på.

Snart ska jag hjälpa mamma att färja håret.

Vi hörs imorgon

 

Av Linnea & Julia :-) <3 - 28 februari 2012 17:15

Hej!

Nu sitter jag i soffan och bloggar lite.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imon, vi får se.

Här är min nya stickade tröja som jag köpte idag.

299 :- på lindex

   

Av Linnea & Julia :-) <3 - 28 februari 2012 14:07

Haloj!Kolla videon!http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%.../watch?v=MOPwzSu2TigMin baron och jaffa löshoppar ni får väll se vad som händer ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards