dombeestaa

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnea & Julia :-) <3 - 30 mars 2012 20:36

Tjenare!Sitter i min säng och tänker på vad jag ska skriva så det får handla om alla mina förberedelser.Idag var jag i stallet som vanligt på fredagar.Men idagså var et lite spicielt vi red dressyr och förbredde oss för tävlingen som är i morgon.Det är dressyr tävling som ni kanske förstår. Jag ska rida baron och det är första gången i mitt liv som jag tävlar dressyr så jag börjar bli lite spänd.Sen så har jag en till sak som jag måste förbreda mig på jo jag ska nämligen åka till london efter påsk heljen jag ska åka själv med mormor och det kommer bli toppen!!Ett litet problem bara! Jag vet inte vad jag ska ha med mig jag hat packar jeans, mysbyxor, shorts, chinos, två-tre linnen och ett par skor med liten klack.Men det får vara allt för nu.//Julia

Av Linnea & Julia :-) <3 - 29 mars 2012 19:07

Hej! Idag har jag åkt skidor och snowboard och sedan varit på afterski. Jag har tagit lite kort som kommer upp någon dag nästa vecka tror jag för jag kommer ju hem på lördag. Aja, vi hörs // Linnea

Av Linnea & Julia :-) <3 - 29 mars 2012 15:07

Hej!

nu har jag gjort alla mina läxor och snart kommer mamma och hämtar upp mig och sen drar vi till stan en snabbis och sedan hämta brorsan och sedan äta innan jag ska till stallet och rida igenom dressyrprogrammet på jaffa en snabbis.

ska bli kul!

men vi hörs lite senare.

// Julia

Av Linnea & Julia :-) <3 - 28 mars 2012 21:40


    dom fixade jag blir mer i morgon

// julia

 
Av Linnea & Julia :-) <3 - 28 mars 2012 21:09

Hej!

sorry att jag inte skrev igår hann inte riktigt kom hen halv 9 och då skulle jag ducha och sen göra läxor så jag han inte :(

nu fixar jag lite bilder typ rediskerar och fixar håller på att fixa svart bakrund på lite bilder det kommer ut snart!

vi hörs lite senare hej då!

// Julia

Av Linnea & Julia :-) <3 - 26 mars 2012 19:06

Hej! Sorry att jag inte har bloggat men jag har inte haft något internet här i Sälen. Idag har jag åkt snowboard och sen har jag suttit och slappat i soffan. Snart ska vi gå och basta. Vi hörs // Linnea

Av Linnea & Julia :-) <3 - 26 mars 2012 16:06

Hej!

det går inte att ladda över videorna jag blir superförbannad!!

så himla drykt!!!!!!

men då får ni skippa dom :(

//Julia

Av Linnea & Julia :-) <3 - 26 mars 2012 14:59

Hej!Nu sitter jag hemma i soffan ich gör ingenting har super tråkigt!Ska försöka fixa så att videorna kommer till datan igen så att jag kan lägga ut dom.Men det får bli mer lite senare hej då//Julia

Ovido - Quiz & Flashcards